Cheat Engine 6.1 Hangi Oyunlarda Kullanılır

5i adini alir bunu cheat engine demon nl hile oyuna ramle tek bir Cheat Engine 6.1 Hangi Oyunlarda Kullanılır Cheat Engine 6.1 Nasıl Kullanılır Videolu Anlatım cheat engine hangi oyunlarda kullanılır cheat engi..

Tün Oyunlarda İşinize Yaricak Süper Bir Hile With Cheat Engine (%100 Çalişiyor)

Arkadaslar hepinizin bildiği gibi cheat engine diye bu program var.Hilemizi yaparken Cheat Engine 5.5i kullancaz.İşte link:
http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine55.exe
Arkasından herhangi bir oyuna giriyoruz.
Bildiğiniz gibi her bilgisayarda iki çeşit hafiza vardir.
Biri Sanal Diğeri Somut.
Bizim işimiz sanal olanla(ramle).
Sanal bellek,örneği bir oyuna girdiğinizde oyunu save lemeden önceki herşeyi hafizaya alir saveledikten sonra somut belleğe(Hardiske)geçer.
O yüzden oyunlari savelemeden kapadiğimizda ram kendini yeniler ve herşey silinir.
Cheat Engine programı ram üzerindeki değerleri(Vauleleri)biz gösterir sabitlememize ve değiştirmemize imkan verir.
Oyuna girdikten sonra programı açıyoruz ve üstte büyüteçle bilgisyara gibi bi simge var ona tikliyoruz oyunun exesini seçioruz eğer bilmiyorsak ctrl+alt+delete tuşlarina basip görev yöneticisini açiyoruz uygulamalar bölümünden oyuna sağ tik yapip işleme git diyoruz ve exe senin adini öğreniyoruz.Sonra oyunda değişken önemli ve sayısal olan değerler(vauleler varsa)bunları olduğu gibi scan bölümüne yaziyoruz new scan diyoruz karşimiza birsürü sonuş geliyo sonra,bu sonuçlari elemek için o değeri değiştircek bi şey yapiyoruz oyunda ve değişik halini scan bölümüne yazip next scan diyoruz eğer sonuç bulduysanız vaule doğru yapildi demektir bulunan sonuçlari ctrl+a yapip seçip kirmizi bir ok var oraya basiyoruz sonra eğer değerlerin değiştirilmez olmasini istiyosak bir değere sağ tik yapip freeze all list diye bi şey var ona basiyoruz eğer ayarlicağım değer üzerinden değiştirilerek işlem yapilsin diyosaniz bi şeye dokunmadan devam ediyoruz.Simdi aşağidaki değerler birden fazlaysa ctrl+a yapip hepisini seçiyoruz ve birine sağtik yapip change den vauleyi seçiyoruz çikan yere istediğimiz değeri atiyoruz eğer tek bir tane ise ctrl+a yapmadan aynisini yapiyoruz.Bunu nasil kullaniliriz deseniz örnek veriyim:
Simste paranı istediğin kadar yap fifada skorunu istediğin kadar yap mostwanted da bountyini parani istedğini kadar yap daha bir sürü seçneğiniz var önemli olan işin mantiğini kavramak :).Bunu online oyunlarda denemek isterim derseniz artik bunu yapamiyoruz çünkü ya cheat engine açilmiyo ya işlem seçilmiyo yada sunucu değiştirdiğin vauleleri algilişyo düzeltio freezelesek bu sefer işlem yapilamiyo o konuda yaparsan oyun hata verip kapanio.Ayrica speed hackide kullana biliyoruz normal oyunlarda kullanilirsa oyubdaki sadece siz değil herşey hizlaniyo online oyunlar direk dc yiyosunuz.Speed hack için enable speed hack var ona tikliyoruz sonrane kadar artircağımızı seçiyoruz benden bu kadar gerisi size kalmiş:).
Gönlünüzden ne kadar koparsa +rep kopmayana sözüm yok.

Cheat Engine 5.04[cexaumut] (resimli Anlatım) -her Oyunda Para Hilesi !!

Arkadaşlar öncelikle şunu söylemeliyim ki programın amacı oyunlardaki sayısal değerleri değiştirmektir.Bu yüzden Oyunda görüp görebileceğiniz her türlü rakamı değiştirebilirsiniz.
Download:
http://willhostforfood.com/files3/1880310/CheatEngine54.exe



Programı Yükledik ve Kullanıma hazır
Şimdi Hilemizi yapacağımız oyuna giriyoruz.Program hala açık.
Ben Command & Conquer Generals: Zero Hourda sınırsız para yapmak istiyorum …


Oyuna girdikten sonra Paramıza bakıyoruz ve parayı aklımızda tutuyoruz, örneğin benim 5000 param var şu an bakalım kaç yapabileceğiz :DParamızı aklımızda tuttukdan sonra Alt+Tab yaparak programa dönüyoruz ve sol üst köşedeki kare içindeki ikona tıklıyoruz ve Oyunumuzun kullandığı programı seçiyoruz.
(NOT:Burası önemli.. Bazı oyunlarda 1 oyun 2 tane program açar mesela Generals Zero Hour’da generals.exe ile birlikte game.dat diye bir dosya daha açılır ve sayısal değerler ”game.dat” dosyasında depolanır. Bunun icin bazı oyunlarda .exe ile birlikte bi program daha açılıyorsa .exe uzantılıyı seçmeyin.2. açılan programı seçin.)






Evet bu işlemleri yaptıkdan sonra şimdi oyunumuza dönelim ve paramızı biraz harcayalım..










OLAY BUNDAN İBARET alıntı değil kendi emeğimle yaptım.. :)
-Cexaumut- admin mod sabit lütfen yapamayanlar var…

Etiketler:cheat engine hangi oyunlarda kullanılır cheat engine 6.1 hangi oyunlarda kullanılır cheat engine 6.1 nasıl kullanılır videolu anlatım cheat engine 6.1 kullanımı resimli anlatım cheat enginenin işe yaradığı oyunlar cheat engine 6.1 ile yapılan hileler cheat engine hatası cheat engine hangi oyunlarda çalışıyor cheat engine next scan çalışmıyor cheat engine 6.1 nasıl çalışır cheat engine 6.1 kullanımı türkçe cheat engine nasıl kullanılır resimli anlatım 6.1 cheat engine 6.1 nasıl kurulur cheat engine nin çalıştığı oyunlar cheat engine 6.1 kullanımı resimli cheat engine 6.1 nasıl kullanılır resimli anlatım cheat engine 6.1 metin2 nasıl kullanılır cheat engine hata cheat engine indir 100 çalışan cheat engine enable speedhack
Engine Alliance: Engine Alliance, Joint Venture ticari kuruluş tipi bir ortak jet motor üretme şirketidir. General Electric ve Pratt & Whitney tarafından kurulup, GP7200 jet motorunu A380´e geliştirme ve üretme amaçlıdır.
Engines of Creation (albüm): Engines of Creation, ABD'li gitar ustası ve besteci Joe Satriani'nin yedinci özgün stüdyo albümüdür.
Hangi Avrupa?: Hangi Avrupa?, Banu Avar'ın anadilinde 2007 yılında basılan araştırma ve inceleme kitabı.
Hangi Parti Kazanacak?: Hangi Parti Kazanacak?, Aziz Nesin'in gülmece romanıdır. Kitabın adı kitabın başındaki aynı adlı gülmeceden gelmektedir.
Hangi Seks: Hangi Seks, Attilâ İlhan'ın deneme kitabı. Erkek/kadın ve Kadın/erkek olmak üzere iki bölümden oluşan kitap,başta eşcinsellik olmak üzere dünyadaki ve Türkiye'deki cinsel eğilimleri irdelemektedir.
Kedigiller: Kedigiller (Felidae), etçiller (Carnivora) takımına ait bir familya.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir