Güzel Bir Bayan

annesi banu bazen bu dedi diye freud hemen heykel insan kadinlar niye uzun yeni zaman Güzel Bir Bayan En Güzel Kadın Burnu güzel kadın vücudu GÜZEL BİR BAYAN en güzel kadın ..

* Güzel Kadınların Hepsinin Burnunda Güzel Bir Kadın Vücudu Var: Freud’un Figüratif Ç

* Güzel kadınların hepsinin burnunda güzel bir kadın vücudu var: Freud’un figüratif çalışmalarında da bu var. Daha önce, figüratif çalışmalar yapan birtakım ressamlar da, yüzün birçok yerine insan vücudu oturtmaya çalışmış. Burunda da bir insan var. Ben de güzel burnu analiz etmek için heykel yaparken bunu fark ettim. Güzel kadınların hepsinin burnunda güzel bir kadın vücudu var. Erkek mankenlerin hepsine bakın, burunlarını inceleyin; orada güzel bir erkek vücudu var. Çok kaslı bir erkek vücudu da olabiliyor, çok fit de durabiliyor. Düzenli düzensizlikler erkekte kötü durmuyor, aksine hoş duruyor.

ORANLARI İDEAL!
* Banu Sağnak heykeli bu yöntemi iyi anlatıyor: Bu yöntemi daha somut bir şekilde anlatabilmek için Türkiye 1. ve Avrupa 3. güzeli Banu Sağnak’ın bir büstünü yaptım. Banu Sağnak, gerçekten çok güzel bir kadın ve vücut oranları güzel oturmuş. Oranları; yaşı ile beraber değişmiyor. İnsanlar heykel ile bunu daha iyi anlıyor. Heykelin amacı da buydu. Güzel insanların niye güzel olduğunu bulmak, onları analiz etmek ve bunlardan kendime yeni ameliyat teknikleri çıkarmak. Heykele baktıklarında ne demek istediğimi daha iyi anlayabiliyorlar.

KAŞ DA DEĞİŞİYOR
* Hastalarıma kaşlarını almalarını tavsiye ettiğim zamanlar da oluyor: Hastalara bazen kaş şekilleri ile de oynamalarını öneriyorum. “Kaşlarınızı şu şekilde alın” diyorum. Çünkü kaşları vücuttaki kollar olarak düşünürsek; kolu uzun bir insan hemen göze çarpar. Bu nedenle kaşların ideal oranda olması son derece önemlidir.

Kadınlar Neden Ağlar ?

KADINLAR NEDEN AĞLAR ?

Küçük bir erkek çocuk, annesine sordu: “Niçin ağlıyorsun?”
“Çünkü ben kadınım.” Diye cevapladı annesi.
“Anlamadım!” dedi çocuk. Annesi, çocuğu kucaklayıp
“Hiç bir zaman anlayamayacaksın!” dedi.
Babasına “Baba, annem niçin ağlıyor?” diye sordu.
Babanın cevabı: “Bütün kadınlar sebepsiz ağlayabilen yapıdadır” oldu.
Küçük çocuk büyüdü, yetişkin adam oldu, halâ kadınların niçin ağladıklarını keşfedemedi.
Nihayet öldükten sonra cennete gittiğinde Allah’a sordu.
“Allahım!” dedi: “Kadınlar niçin bu kadar kolay ağlayabiliyorlar?”
Ben kadınları özel yarattım! Tüm yaşamın ağırlığını taşıyabilecek kuvvette olmasına rağmen başkalarına teselli verecek kadar yumuşak omuzlar, doğumun acısına olduğu kadar doğurdukları evlatlarının nankörlüğüne dayanabilecek iç kuvvetini verdim.
Başkalarının kuvvetinin kalmadığında; devam edecek azmi, ailesinin hastalığında; yorgunluğa pabuç bıraktırmayacak kudreti verdim.
Her türlü şart altında, hatta kendilerini çok kötü incitseler de, çocuklarını sevmek duygusallığını verdim.
Bu duygusallık her yaştaki çocuklarının yaralarını sarmalarına, sorunlarını dinleyip paylaşmalarına yardım ediyor.
Kocalarını tüm kusurlarıyla sevmek kuvvetini verdim. Onlara iyi bir kocanın eşini asla incitmeyeceğini fakat bazen destek ve kuvvetini deneyecek davranışlarda bulunacağını anlayacak duyarlı bir zeka verdim.
Tek zayıflık olarak kadınlara bir gözyaşı verdim…
Tamamen kendilerinin sahip oldukları, ihtiyaçları olduğunda kullanmak üzere. İnsanlık için bir gözyaşı… diye cevapladı…
Kadını güzel yapan şey ne saçı, ne vücudu,ne de kendini ne şekilde taşıdığıdır.
Kadını esas güzel yapan sevgisini paylaşabilmesi,fedakarlığı, sorumluluğu,anlayışı,sadece bilgiye değil aynı zamanda kalbe de yönelik aklıdır


“Analık nedir Annem?” derdim de anacığıma; “Ben ol da bil” derdi Mevlânaca..

Ben ol da bil!

“Sen” oldum annem bak!..

“Sen” oldum ve bildim neymiş bu işin yürekcesi..

Hani “Köpekler bile “ana” olmasın” derdin ya hep, o ızdıraplı yüreğinle, o engin şefkatinle..

Anlamazdık o zaman biz zamâneler..

“Zor kızım, çok zor analık” derdin ardından derin bir iç çekişle..

Zormuş anam..

Ana olmak “Hiç” ken “Hep” olmakmış meğer..Çoğalmakmış durmadan..

Dünyaya meydan okumak, mazi ve istikbâli sırtlamak, pervâsız bir gözü karalıkmış..

Zormuş Annem..Olduk, gördük, bildik bak..

Ana olmak meğer; Kor ateşlerde üşümesi, kara kışlarda buz kesmesiymiş yüreğin..

Hep; “Ben!” derken,
Artık; “O”, “İllâ O!” demesiymiş..

Hiç varmayacağı kapıları çalması, hiç ederek ömrünü, adanmasıymış..

Hiç kızmaması yüreğin, almayı hiç düşünmeden hep vermesiymiş..

Hep sarıp-sarmalaması, hiç hesap sormadan, hep dost hep yâr olmasıymış..

Zormuş Anam..

Meğer ölümüne bir kara sevdaymış analık..

Olduk, gördük, bildik bak..

———–

Gözlemleyin kadınları; Değişirler hep “Anne” olunca..
Bir metamorfoz belki analık; Tırtılken kelebek olmak

Artık gözleri, elleri-ayakları, akıl ve yüreği tüm âzâları ve dahî hayalleri, tüm vakitleri ve hayata dâir hesapları O’na ait değildir..Karşılıksız-hesapsız ve de gönüllü olarak bağışlar yavrusuna tüm varlığını Anne..

Ve dikkat edin, her kadın bir başka güzelleşir “Anne” olunca..

Ezelden biçilen bir kostüm gibi, “Analık” yakışır her kadına..

O, artık “Anne gibi” güler, “Anne gibi” bakar, “Anne gibi”kokar..
Ve hayatta hiç kimse ne “Anne gibi” kokar ne “Anne gibi” bakar ne de onun gibi yanar..

Ve böylelikle tüm anneler, Yaratan’dan kokular, esintiler taşırlar dünyamıza..

Her Anne Yaratıcı’ya âyinedir..
En çok Hâlıq ve Vedud ismi yansır onlarda..

Ve hayat boyu, binbir esmâyı seyrederiz o kocaman yüreklerde..

İşte bu yüzden, kaç yaşında olursak olalım, bizler için hep,
Hiç eskimeyen bir ihtiram, çoşkun bir muhabbet, hep meylettiren bir çekim alanıdırlar..

İşte bu tutkunluk, hesapsız adanışlarının karşılığıdır onlara, Yaradan’dan..

Ve bir gün bizden gittiklerinde..İçimizin bir yanı, ömür boyu hep titreşir onlar için..
Hiç sönmeyen bir yangın, zaman zaman yakar alevlenir, asla dolmaz boşlukları..

Alıp gitmişlerdir çünkü canlarımızın bir parçasını..

Öyledir, her Anne giderken, yüreğini emanet bırakır yavrusuna ve bir parça yavrusundan alır da öyle gider çünkü..

Ve bu yürek aktarımı, annenin sesi, nefesi, gözleri, sözleri ve o kocaman yüreği, ezelî bir miras gibi devredilir nesilden nesile..

İşte dünyayı îmar eden, ayakta tutan bu Ana Yürekleridir!

Nasıl emânetse yavrular annelerine bir vakit,
Öylece emânettir her anne de yavrusuna..
“Of!” bile demeden, sakın ha incitmeden,
Sahip çıksın herkes emânetlerine aman!

Yavrularına iki dünya bağışlayan ANAlara

ve cennetlerini kazanan canlara müjdeler olsun..

CAnım Anneme

Verdiğin Emeklere Binlerce kez Teşekkürler Rabbiz Senden Razı Olsun

Güzel Kadınlar Ama Ne Güzel

a a a a

Etiketler:güzel kadın vücudu GÜZEL BİR BAYAN en güzel kadın burnu insan kadın vücudu bayanlar vıcudu göster freud heykel mütiş vucut süper kadn engüzelkadınburnu en güzel kadın bedeni guzel bir bayan vucudu çok güzel bir kadın en güzel bayan burnu vücudu güzel göstermek vucut gösteren kadınlar enguzel bayan vucudu güzel kadın vucudu kadın vucut oranları kadın vücut oranları heykelde vücut oranları kadin vucudu mu guzeldir erkek vucudu mu
Güzel Sanatlar Akademisi: * İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Akademisi
Güzel sanatlar: Güzel sanatlar, güzellik ve zevkle ilgilenen sanatlar için kullanılır. Bu terim ilk defa Fransızcada beaux arts olarak, resim, heykel, baskı gibi görsel sanatları tanımlamak için bulunmuştur.
Güzelyurt İlçesi: Güzelyurt İlçesi, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin 5 ilçesinden biri. Yönetim merkezi Güzelyurt'tur. Yüzölçümü 381 kilometrekaredir (284.969 dönüm).
Güzelyurt, Kıbrıs: Güzelyurt (Yunanca: Μόρφου, İngilizce: Morphou, eski ad: Omorfo), Kıbrıs Adası'nda bir kent. Kıbrıs Cumhuriyeti'nin dördüncü büyük ilçesi.
Güzelyurt, Aksaray: Güzelyurt, Aksaray'ın ilçesi. Aksaray merkeze 45 km, Ihlara vadisine ise 15 km. uzaklıktadır.
Bayan Daisy'nin Şoförü: Driving Miss Daisy, başrolünde Morgan Freeman,Jessica Tandy ve Dan Aykroyd`un oynadığı 4 oscarlı ve bundan başka 5 oscar adaylığı olan biraz komedi içeren dram filmi.
Bayan Miniver: Mrs. Miniver 1942 yapımı Akademi Ödüllü film. William Wyler yönetmiştir ve başrolünde Greer Garson vardır.
Bayangolin Moğol Özerk İli: Bayangolin Moğol Özerk İli (Moğolca: Баянголын Монгол өөртөө засах тойрог, Uygurca: بايىنغولىن موڭغۇل ئاپتونوم ئوبلاستى, Bayingholin Mongghol Aptonom Oblasti, Bayinƣolin Mongƣol Aptonom Oblasti, Çince: 巴音郭楞蒙古自治州/巴音郭楞蒙古自治州, Pinyin: Bāyīnguōlèng Měnggǔ Zìzhìzhōu) Sincan Uygur Özerk Bölgesi'de Çin Halk Cumhuriyeti'nin en büyük Özerk bölgesidir.
Kadınlar Voleybol Dünya Kupası: Bayanlar Voleybol Dünya Kupası, FIVB'nin düzenlediği her dört yılda bir yapılan bir turnuvadır. İlk turnuva 1973 yılında Uruguay'da düzenlenmiştir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir