Komik Kısa Hikayeler

abim abla adama aran bandirma bunu dahi dedi forehand hadi hindistan ingilizce kadin karpuz kenan isik keselim kisa kiz marmara yapan Komik Kısa Hikayeler Kısa Komik Hikayeler komik hikayeler kısa komik kısa hikayeler kısa kom..

Cok Komik Gercek Hikayeler

1) Birgün marketin birinde meyve reyonunda
meyvelerden tadiyordum. Iste
kiraz, seftali vs vs… Görevli de bana bakiyor ama
ben hiç aldirmadan
yemeye devam ediyorum. Sonun da görevli yavasça
yanimayaklasti ve: “Abla
karpuz da keselim mi?” dedi…

2) “Kim 500 Milyar Ister”i seyrediyorum. Sanirim
Marmara`da okuyan bir ögrenci. Kenan Isik çocuga sordu.
Sporla aran nasil? Çocuk bastan beri sürdürdügü ukalalikla
“Gayet iyi” dedi. 4 milyarlik soru geldi: Teniste
servisin üstüste 2 kez basarisizlikla sonuçlanmasina
ne ad verilir?
a. çift hata c. backhand
b. forehand d. net
Gayet rahat bir biçimde “d.net” dedi. Seyirciden
öyle bir ugultu koptu ki ekranlardan dahi bu gürültü duyuldu.
Sonra cevabini degistirdi ve “a.çift
hata” dedi. Bir sonraki soruya geçilirken Kenan Isik
çocuga niye ilk cevabindan vazgeçtigini sordu.
Aldigi cevabin sokunu ben bile hala üzerimden atamadim.
Kenan abim ne olmustur Allah bilir:
-”Az çok Ingilizcem var zaten. Backhand olamazdi
zaten. Çünkü back arka
demek. Kortun gerisinden vurursaniz backhand olur.
Bu durumda forehand de
kortun önünden vurma oluyor. Yani biraz da
seçeneklerden gittim.”
Bir sonraki soru da Uluslararasi Af Örgütü`nün
kisaltmasi ile ilgili. Kenan
Isik çocugun melül bakislarina dayanamadi ve “Hadi
yine Ingilizce`ni konustursana” dedi.

3) Bankada staj yaparkene kredi karti basvurularini
inceliyordum. Hepsi iyi
hos güzeldi ama bir formu okumaya basladiktan kisa
bir süre sonra gülmekten
koptum. Hatunun biri cinsiyet bölümünde bulunan ()kadin ( )erkek
seçeneklerine bir de ( )kiz seçenegini eklemis ve
onu isaretlemis. Bunu yapan kizimiz da bu arada 43 yasinda…

4) Bandirma`da bir restoranin cami: “23 saat açigiz”

5) Eski isimde, Hindistan`in koyu müslüman
kesiminden bir firmayla
çalisiyorduk. Bir gün telefon etmem gerekti, adama
“how are you?” dedigimde
aldigim cevap tüyler ürperticiydi: fine
elhamdullillah! yetmezmis gibi bir
istegimi ilettikten sonra gelen tepki ise: okey insallah!

6) Bu olay Trabzon Farabi tip fakültesinde aynen
yasanmis bir olaydir. Acil kapisinin önüne kornalar çalarak
2-3 araç geliyor. içinden insanlar firlayarak klasik
“doktorlar nerde sedye getirin” seklinde bagirmalar
oluyor. Öndeki arabadan çikan bir kisi arkadaki
arabaya hastayi arabadan
çikarmasini söylüyor. Ve arkadakinin yaniti:
“SIZIN ARABADA DEGIL MIYDI?”
Yani vatandaslar hastayi Rizede birakip diger
arabada oldugunu sanarak
Rize`den yani 1 saatlik yoldan son sürat
gelmisler…Bu hikaye kesinlikle
favorim :))))))))

7) Besiktas`tan minibüse binip Yildiz`da inecektim
malum yokus. Soförün
önü bildigimiz dantel, havlu ve bilumum süs
esyalaryla dolu ve de havlunun
ortasina özenle yerletirilmis cep telefonu. Tahminen
iki yüz metre ya gittik
ya gitmedik cep telefonu çaldi. Soförümüz sol dirsek
camda, el direksiyonda
sag eli ile cep telefonunu aldi ve açti:
- ALOOOO.. BUYRUN CEP TELEFONU….

8) Master yapmak için Amerika`ya gitmeye karar
verdim. Ankara, Kavaklidere`deki Amerikan Büyükelçiligine çarsamba
günü saat 10`da gittim.
Lakin vize islemleri “Pazartesi-Çarsamba 8.30-10.00″
gibi bir ilanla karsilastim elçilik kapisinda. Mecburen is bir hafta
sonraya kaldi. Pazartesi gittigimde, saat henüz 8.30 olmamisti.
Kapidaki görevliye, durumumu anlattm. O da bana neden persembe günü
gelmedigimi sordu. Ben de kapidaki ilani gösterdim. O da bana “O ilan
Iranlilar için” dedi. Bu laf üzerine uzun süre düsündüm.
Su an Amerika`dayim hala düsünüyorum.

9) “ER RYAN`I KURTARMAK” filminin, muhabbetleri
vahset ve hüzne çevirdigi
dönemlerdi. Ben de dayanamadim gidiyim dedim su
filme. Gittim, abi film acayip manyak baslady tüm salonu uçurdu
zaten ilk 10dk.`da. Neyse izleyenler bilirler bir karakter vardi
“upham” miydi neydi?. Adam tirsak bir
tipti öyle savasma falan gibi becerileri yoktu.
Heyecanin tavana vurdugu dk.`lardi. Filmin ortalari felan bu bizim
“UPHAM” korkudan arkadasina cephane tasiyamadi ve o herif öldü. Herkes kendi
çapinda bu senaryoya üzülürken arkadan bir ses beni ve tüm salonu
dumurdan kirdi. geçirdi: “ULAN ALLAH BELANI VERSIN. SENI BU FILME ALANIN
AGZINA SI..YIM.”

10) Geçenlerde Eminönü`nden Aksaray`a giden treni
kaçrmamak için altgeçide girdim. Bilirsiniz; altgeçitte, sagli sollu
dükkanlar ve seyyar saticilar vardi. Bunlardan oyuncak satan bir seyyar
saticida gördügüm bir oyuncak beni dumurdan dumura soktu: ActionMan`leri
biliyorsunuz… Amcalar onun yerlisini üretmisler.
“Macera Adam”. Yalniz beni daha da sasirtan, Macera Adam (yani ActionMan)
tam bir Türk: Sakalli, Maltepe paketi var cebinde, bir adet
Kirikkale silahi var, bir adet Kuran-i Kerim (küçük yesil kitap yani),
biçak, yesil renk bandana ve tesbihi var!

11) 2 sene önce Sevgililer gününde dolmusla
Kadiköy`e gidiyordum. Ön
koltukta oturuyorum, çalan radyoda dj öyle bi anons
yapti “bu güzel sevgililer gününde simdi yaninizdaki o güzel insana
dönüp elini tutun ve seni seviyorum deyin” Arkadakilere bi göz attim,
oturan çiftler birbirlerinin elini tutup seni seviyorum dediler.
Önüme dönerken soföre gözüm takildi ve soför bana aynen sunu dedi: “Sakin
aklina bile getirme”

12) Bir çift bogazda arabayla gezerken kizin çocugu
öptügünü gören polisin anonsu abartisiz öyleydi: “yiyisme saga çek!”

13) Bir gün çok güzel ve bakimli bayanin biri yolda
kenarda oturan adamin ayagina basti. Kadin gayet üzgün adama dogru
“kusura bakmayin beyfendi, çok özür dilerim” dedi.
Adam da ona “Tamam da bacim ayakkabinin ***na koydun”
dediginde biz zaten olay yerinde yerlerde sürünüyoduk.

14) Bir arkadasim Topkapi otobüs duraklarinda
otobüsün kapilarinin açilmasini bekliyordu. Hemen arkasinda bir kadin
ve çocugu vardi, otobüsün hareket saati geldigi zaman kapilar açildi,
arkadasim kadinla çocuga öncelik
verdi onlar otobüse bindikleri zaman çocuk bombos
otobüste hangi koltuga binecegini sasirmisti, bir o koltuga kosuyor
bir o koltuga, annesi çocuga: “Bak oglum özgürlük iste böyle bir sey.”

15) Mevsimlerden yaz, berbat bi sicak. Ankara,
Sihhiye`de kuzenle otobüs bekliyoruz. Sicaga daha fazla dayanamayip
hemen ordaki büfeye gidiyoruz birseyler içmek için.
Kuzen büfedeki tipe “Bize iki Yedigün Light” diyor.
Tipin verdigi cevap bizi kopariyor: Yedigün Light
kalmadi abi, Marlboro Light veriyim mi?

16) Bi gün anatomi pratigindeyiz. Ilk defa kadavra
diseksiyonu yapicagiz. Hocamiz nasil yapicagimizi anlatiyo, deriden
bahsediyor filan. Ingilizce tiptayiz ama herkes Türkçe İngilizce karışık
konusuyor. O sirada arkalarda duran yabanci bir arkadas da,
`How thick is the skin?` diye sordu. Hoca da,
`Duyamadim çocuklar arkadasiniz ne sordu?` dedi.
Yanindaki arkadas da gayet
sakin `Skin`in kalinligini soruyo.` dedi hocaya. O
da ne dedigini hoca dahil herkes kopunca anladi.

17) Bir gün üniversitenin kantininde sirada
bekliyorum. Önümde kantinin
sürekli müdavimlerinden bir kiz da çay aliyor.
Sasirtici bir sekilde kiz
çayina 5 tane seker koydu, bir kaç tane de eline
aldi. Bunu gören kantinci
eleman kiza bakip, suratinda yayik bir siritma ile
“Bir kaç tane daha al, agda yaparsin.” dedi.
Kantinciye helal olsun gibisinden baktigimi hatirlarim.

18) Arkadas evde bangir bangir müzik dinliyormus.
annesi de çikarmis elektrik süpürgesini bütün evi süpürüyomus. Tabi gürültüden aletin sesini
duymuyo… Müzigi kapatinca farketmisler ki kadin
çalismayan süpürgeyle bütün evi dolasiyomus yarim saattir.

Kısa Ama Güzel Bir Hikaye.!!!

Japonya’da yaşanmış gerçek bir olay şöyledir: Evini yeniden dekore ettirmek isteyen Japon bunun için bir duvarı yıkar. Japon evlerinde genellikle iki tahta duvar arasında çukur bir boşluk bulunur. Duvarı yıkarken, orada dışardan gelen bir çivinin ayağına battığı için sıkışmış bir kertenkele görür. Adam bunu gördüğünde kendini kötü hisseder ve aynı zamanda meraklanır da kertenkelenin ayağına çakılmış çiviyi görünce.

Muhtemelen bu çivi 10 yıl önce, ev yapılırken çakılmıştı. Peki nasıl olmuş da kertenkele bu pozisyonda hiç kıpırdamadan 10 yıl boyunca yaşamayı başarmış ? Karanlık bir duvar boşluğunda hiç kıpırdamadan 10 yıl boyunca yaşamak çok zor olmalı.

Böylece adam çalışmayı bırakır ve kertenkeleyi izlemeye başlar. Sonra nereden çıktığını farkedemediği başka bir kertenkele gelir ağzında taşıdığı yemekle… Adamı sersemletir gördüğü manzara. Bu nasıl bir sevgi? Ayağı çivilenmiş kertenkele, 10 yıldır diğer kertenkele tarafından beslenmektedir…

KALBİNİZDEKI SEVGİYİ ASLA ÖLDÜRMEYİN, SİZİ SEVENLERİ ASLA TERKETMEYİN !

Ilginç Ölüm Hikayeleri (kısa)

İlginç Ölüm Hikayeleri
Jake Fen isimli Macar adam, eşini korkutmak için kendini asmış pozu verdi…Eve gelen eş kocasını o
halde görünce bayıldı..Kapıyı açık gören komşu kadın içeri girince iki cesetle karşılaştığını sanıp
evi soydu.Topladıkları ile çıkarken Jake kadına bir tekme attı. Cesedin canlandığını sanan kadın
korkudan öldü..Jake beraat etti..
***
New York’ta 5′inci caddede bir adama araç hafifçe çarptı. Adama bir şey olmamıştı.. Şoförle konuştu
ve kalkacakken olayı gören biri yanına gelerek, kalkmazsa sigortadan para alabileceğini söyleyince
yeniden aracın önüne yattı. Araç sürücüsü ise adamın gittiğini düşünerek gaza bastı ve adam öldü…
***
Bayan Carson Amerika’nın New York kentinde yaşıyordu..Bir gün eğlenmek için cenaze işleri yapan bir
şirketle anlaştı. Şirket eve telefon etti ve bayan Carson’un kalp krizi geçirip öldüğünü söyledi .
Aile hemen koştu. Bu sırada tabutun içinde yatan bayan Carson birden doğruluverdi. Ama kızı o anda
kalp krizi geçirip öldü…
***
Romollo Ribaldo işsizdi. Pisa kentinde oturan 42 yaşındaki bu İtalyan bir gün, tabanca ile intihar
etmeye hazırlandı. Eşi onu engellemek için dil döktü.. Sonunda Romolo ağlamaya başladı ve intihardan
vazgeçip silahını yere fırlattı. Ateş alan tabancadan çıkan mermi eşine isabet etti ve eşi öldü…

Komik Kısa Bir Tiyatro Fıkrası :d

• Adamın arabası çalınır.

• 2 gün sonra araba geri gelir ve bir not vardır içinde ;

• “Özür Dilerim arabanızı çaldım ama karım doğum yapacaktı.

• Yarın tiyatroya eşiniz ve sizin için 2 bilet aldım.

• Hatamı telafi etmek için bende orda olacağım..

• Adam duygulanır,eşiyle tiyatroya giderler, adam yoktur ama memnun eve dönerler…

• Ev soyulmuştur ve duvarda bir not vardır…

• ” Abi Tiyatro Nasıldı ?..” :D:D

Gerçek Hikayeler Ama Komikler…

>> >>Kopartan gerçek hikayeler!
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Kalp ameliyati oldum. 4 ay
>> >>rapor aldim ve bu 4 ayin sonunda rapor parami
>> >> almak için Fatih SSK'ya gittim.
>> >> Klasik bir sekilde eksik evraklari parti
>> >>parti söyledikleri için 3 gün
>> >> ugrastim ve büyük gün geldi. Param
>> >>hesaplaniyor.
>> >> Bankodayim, sorular geldi.
>> >> Hastanede yattin mi?
>> >> Herhalde abi, dedim, henüz evlerde kalp
>> >>ameliyati yapamiyorlarmis
>> >> Hiç yorum yapmadi ve 2. soruya geçti.
>> >>
>> >> Çiktin mi peki? Ve ben dumur…
>> >> Hayir, hala aksamlari isten sonra
>>yatmaya
>> >>
>> >> hastaneye gidiyorum. Ve kafami duvarlara
>> >>vurduracak soru geldi. Espri bile
>> >> anlamaktan aciz bu adam sordu:
>> >>
>> >>
>> >> Istanbul'da kimsen yok mu yav. Niye hastanede
>> >>kaliyorsun ki hala?
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> ********
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Geçen gün aksam vakti dolmusta gidiyorum,
>> >>arkadan teyzenin biri bagirdi:
>> >> “Evladim su sari kamyonetin yaninda
>> >>indiriver.”
>> >> Dolmus soförü dumur olmus bir vaziyette:
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Iyi de teyze, o kamyonet hareket halinde, nerde
>> >>duracagini nerden
>>bileyim…
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> ******
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Simdi arkadasimla Taksim'de takiliyoruz. Bi
>> >>adam aglayan çocugunu
>> >> susturmaya çalisiyor. Yaninda da bi polis
>> >>var; sonra adam çocuga dedi ki:
>> >> “Sus yoksa seni polise veririm.” Yandaki
>> >>polis de bi dellendi:
>> >>
>> >>
>> >> “Lan gerizekali, biz adam mi yiyoruz da bize
>> >>veriyon çocugu?
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> *****
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Bir gün Izmir' de belediye otobüsünde
>> >>gidiyoruz
>>arkadaslarla.
>> >> Bizim arkadas bos yer buldu ve oturdu.
>> >>Sonraki durakta da eli bastonlu
>> >> yasli bi amca geldi. Arkadas da killigina
>> >>adama yer vermedi. Adam o
>> >> arkadasin oturdugu koltugun yanina geldi ve
>> >>ayakta arkadasin yer vermesini
>> >> bekliyor. Fakat arkadas yerini vermedi.
>> >>Neyse adamcagizin da yazik,
>> >> bastonu otobüs hareket ettikçe bi o tarafa
>> >>bi bu tarafa kayiyo. Arkadas
>> >> dayanamadi ve yasli amcaya: 'Amca bastonun
>> >>ucuna lastik takarsan kaymaz'dedi.
>> >> Adam söyle bakti, sonra 'o lastigi
>> >>zamaninda baban taksaydi simdi sen
>> >> olmazdin, ben de orda oturuyo olurdum'
>> >>deyince bütün otobüs
>>koptu.
>> >>
>> >>
>> >> Arkadas o gün bu gündür belediye otobüsüne binmez.
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> *****
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Bu komik olayi arkadasim anlatti.
>> >>Arkadasim, okulun Ingilizce hazirlik
>> >> bölümünde gereken “More ReadingPower” adli
>> >>kitabi almak için okulun
>> >> yakinina tezgah açan kitapçiya gitmis.
>> >>Kitapçiya kitabin ismini
>> >> söylediginde adam ona üzerinde yalnizca
>> >>”ReadingPower” yazan mor renkli
>> >> bir kitap uzatmis. Arkadas dogal olarak
>> >>kitabin o kitap olmadigini, “More
>> >> ReadingPower” adli kitabi istedigini
>> >>yinelemis. Adam ise
>>su cevabi vermis:
>> >> – Kardesim bu mor ya iste. Alacaksan al
>> >>sunu,almiyosan tezgahin önünü
>> >>
>> >>
>> >> kapama!
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> *****
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Bir kiz arkadasim ve ablasi beraber Zeki
>> >>Triko'ya
>> >> gidiyolar mayo bakmaya. Neyse bi bayan
>> >>ilgileniyo, arkadasimin ablasi bi
>> >> mayo begeniyo, bayan diyo ki “aa çok güzel
>> >>bi tercih yaptiniz, zaten onun
>> >> çizimini Zeki Bey'le ikimiz yaptik, ben
>> >>Zeki Bey'in yegeniyim.”
>> >> Ablamiz “aa sizin de mi soyadiniz triko”
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> deyince, arkadasim arkasina
>>bakmadan olay
>> >>mahallinden uzaklasiyor.
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> *****
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Bir gün böle 3-4 arkadas Ankara'da Ankara
>> >>Metrosu istasyonundayiz;
>> >> bekliyoruz metroyu. Tam da okullarin çikis
>> >>saati filan, etraf hinca hinç
>> >> dolu. Neyse 2-3 dk. sonra metro geldi
>> >>herkes hücum etti; biz baktik “tren
>> >> çok doldu bi sonrakine binelim” dedik ve
>> >>gittik ordaki banklardan birine
>> >> oturduk. Daha tren gitmemis bir ding-dong
>> >>ve anons:
>> >> “Istasyonlarimizda gereksiz bekleme yapmak
>> >>yasaktir.”
>> >> Biz sallamadik, nolcak filan derken
>>bir
>> >>ding-dong
>> >> daha ve ikinci anons:
>> >>
>> >>
>> >> “Hist gençler size söylüyorum binin lan trene!
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> ******
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Ishanimizin kapicisi Ismet Abi'ye bir gün
>> >>laf olsun diye “Ismet Abi binada
>> >> dinozor görmüsler. Ilaçlamazsan çogalirlar,
>> >>hastalik yaparlar”
>> >> dedim. O da, “Ula dinozor ne ki?” diye
>> >>sordu. Yemi yuttugunu görünce
>> >> siraladim:”Küçük, fare gibi bir hayvan,
>> >>çabuk ürer.” Bir süre detayli attim.
>> >> Hepsine inandi. Yarim saat sonra: “*smet
>> >>Abi, sana saka yaptim, dinozor filan
>>yok
>> >> burada,” dedim. Cevabi yüzünden iki dakika
>> >>kendime gelemedim: “Ben
>> >>
>> >>
>> >> biliyordum zaten. Hayvanat bahçesinde hiç mi
>> >>dinozor görmedim ki!”
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> ******
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> Bi gün arkadasla dolmus bekliyoruz. Üst
>> >>geçit var ama kendi halinde bir
>> >> kadincagiz yayaya kirmizi yanarken caddeden
>> >>geçmeye çalisiyo. Üst geçitin
>> >> altinda beklemekte olan polis otosundan
>> >>söyle bir anons yapiliyo:
>> >> Hanim nireeee, hanim nireee?
>> >> Teyzeden cevap:
>> >> Eltimgileee, beyimin haberi var. Sana
>>ne
>> >>kiii.

Etiketler:komik hikayeler kısa komik kısa hikayeler kısa komik hikayeler komik gerçek hikayeler komik hikayeler gerçek gerçek komik hikayeler komik öyküler kısa kısa komik hikaye ilginç kısa hikayeler en komik hikayeler kısa eğlenceli hikayeler çok komik hikayeler komik hikayeler uzun ilginç hikayeler kısa komik kisa hikayeler uzun komik hikayeler komik masallar kısa kisa komik hikayeler kısa ve komik hikayeler gerçek hikayeler komik
Komedi: Komedi veya güldürü'nün klasik (komedi tiyatrosu) ve popüler (güldürme amaçlı espri) olmak üzere izlediği yolları vardır.
Komik Balık (Balık Oltası): Komik Balık (İngilizce: Funny Fish), Balık Oltası'nın 5. bölümünün 2. yarısıdır. ABD'de 27 Kasım 2010'da, Türkiye'de ise 19 Mart'ta Başarısız Balık'tan önce yayınlandı.
Kısa film: Kısa Film yaklaşık 20 dakika veya daha kısa süren filmlere verilen terim.
Kısa çizgi: Tire (Fransızca tiret), ya da kısa çizgi bir noktalama işaretidir. (-) şeklinde sembolize edilir.
Hikâye: Öykü ya da hikâye, gerçek ya da gerçeğe yakın bir olayı aktaran kısa, düz yazı şeklindeki anlatıdır.
Kısa mesafe koşuları: Kısa mesafe koşuları veya sprintler, atletizm karşılaşmalarında 60, 100, 200 ve 400 metre mesafelerinde yapılan koşuların genel adı.
Kısa forvet: Kısa forvet veya Üç Numara, pota altı ve üç sayı çizgisi etrafında, uzun ve kısa oyunculara yardım eden, gerektiğinde şutör gard ve uzun forvetliğe de soyunabilen (örn:Hido, Bootsy Thornton, Lamar Odom, Ron Artest) şut ve ribaunt kabiliyeti olan, iyi savunma yapan çok yönlü basketbol oyuncularına verilen addır.
Hikayeler Anlatıldı 2: Hikayeler Anlatıldı 2, Gripin'in ikinci stüdyo albümüdür.
Hikayeler Anlatıldı: Hikayeler Anlatıldı, Gripin'in ilk stüdyo albümü.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir